سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد طی مراسمی با حضور مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران ومسولین استان و شهرستان به بهره برداری رسید.
مسوول انجمن سینمای جوانان گناباد در این مراسم گفت: این انجمن در سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده و طی 26 سال فعالیت، فرهنگ بومی ایرانی و اسلامی را دستمایه هنر و ساخت فیلم و عکس قرار داده است.

محمد برادران افزود: ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد در زمینی به مساحت 651 متر مربع و با زیربنای 201 متر مربع با هزینه افزون بر 800 میلیون ریال ساخته شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از نگاه متوازن مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران گفت: شاخص این نگاه متوازن در استان خراسان رضوی، حمایتی است که از احداث ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد شده است.
سعید سرابی ، از سینمای شهر گناباد به عنوان یکی از بهترین سینماهای خراسان رضوی نام برد و افزود: این سینما بعد از سینماهای شهر مشهد از بهترین سینماهای خراسان رضوی است که امسال به سیستم دیجیتال نیز مجهز شده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی ساخت مجتمع فرهنگی - هنری شهرستان گناباد اظهار داشت: این مجتمع در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران هم گفت: هزینه ساخت سه فیلم حرفه ای و پنج فیلم آماتور در دفاتر انجمن سینمای جوانان استان ها تامین شده است.
هاشم میرزا خانی افزود:در سال های90 و 91 تمامی تجهیزات فیلمسازی از قبیل صدا، نور، تدوین، دوربین، دوربین عکاسی، سه پایه و امکانات نمایش برای همه دفاتر سینمای جوانان کشور خریداری شده است لذا این دفاتر، امکانات ساخت و تدوین یک فیلم سینمایی را دارند.

وی گفت: هم اکنون کلاس های آموزشی انجمن، همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و آزمون ها نیز همزمان گرفته می شود و پارسال اولین دوره هنرجویان کانون با این روش آموزشی دانش آموخته شدند.

وی با بیان اینکه هر چه قدر در حوزه فرهنگی، بودجه تزریق شود عوایدش حاصل مردم خواهد شد، افزود: برخی از مسوولان، دید روزمره گی دارند در حالی که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ، هر چند دراز مدت است اما انسان هایی را می سازد که همگان و آیندگان از آنها بهره می برند.


وی گفت: به عنوان یک دانش آموخته آکادمیک سینما اعتراف می کنم که بیش از 60 تا 70 درصد بدنه سینمای حرفه ای کشور از درون انجمن سینمای جوانان برخاسته اند تا از دانشگاه های هنر و این افراد کسانی بوده اند که در همین دفاتر کوچک شهرستان ها رشد یافته اند.

او افزود:هنر، قریحه و آنی است که خداوند در وجود برخی از افراد قرار داده حال اگر این افراد نتوانند به دانشگاه های هنر راه یابند آیا باید به این ذوق و قریحه بی توجه ماند یا باید در مکان هایی مثل انجمن سینمای جوانان ایران بدان پرداخت؟

وی با اشاره به تکمیل ساخت ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد گفت:از امروز باید شورای فیلمنامه در انجمن سینمای جوانان گناباد تشکیل شود و به سمت تولید بیشتر فیلم گام بردارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com